pátek 14. července 2017

Kosmetické propadáky | tohle si nekupujte

Doma se mi nakupilo zase několik věcí, které mě za srdce zrovna nechytly a bohužel je musím zařadit do kategorie propadáků. Klidně tomu můžeme říkat i produkty, které mi nevyhovují nebo se mi prostě nelíbí. Je to úplně jedno, jakou samolepku jim dáme, ale rozhodně vám za sebe žádný z nich nemůžu doporučit a nemyslím si, že je nutné za ně utrácet :)




Tarte Lights, camera, lashes řasenka

Ani nevíte jak moc mě štve, že zrovna v této rubrice se musí objevit i tato řasenka! Tak moc jsem se na ní těšila, od první chvíle miluju její holografický obal a nechci ho nikdy vyhodit... Jenže ta řasenka mě dost štve a i když vím, že jí narozdíl od ostatních věcí níže, budu používat dál (je mi líto jí prostě jen nechat ladem). Nebudu řešit kartáček, protože to je prostě individuální a to, že neudělá žádný wow efekt na mých řasách, neznamená, že pro někoho dalšího to může být nejlepší řasenka na světě. Ale co jí odpustit nemůžu (a neodpouštím to žádným řasenkám), je rozmazávání během dne. Když řasenku nezafixuju fixátorem řasenky, tak se celý den obtiskává a maže se pod i nad očima. Děsně mě to štve, protože Tarte není zrovna drogerková značka a dražší řasenky prostě nesmí dělat šmouhy, takže za mě bohužel zklamání a obal tentokrát zvítězil nad obsahem.




Maybelline The 24 karat Nudes

V pořadí už několikátá paletka od Maybelline vypadala na první pohled slibně. Barevně obsahuje celkem oblíbené kombinace stínů, ale bohužel při bližším vyzkoušení člověk zjistí, že valná část odtínů si je ve výsledku podobná. Po několika hodinách na oku některé odstíny od sebe ani nepoznáte a prakticky polovina paletky jsou skoro stejné barvy. Plus kvalita těch světlých není nijak valná a v paletce jsou asi jen 3 nebo 4 stíny, co za něco stojí. Například zlatá je opravdu povedená a pěkně sytá, ale proč si kupovat celou paletku jen pro pár povedených stínů, že? Jako celek za mě bohužel paletka za koupi nestojí a pořád si stojím za tím, že ta úplně první černá verze byla nejlepší ze všech.




NARS Velvet Shadow stick (Siros)

Jak možná už víte, pro značku NARS mám velkou slabost a z jejich sortimentu miluju spoustu produktů. Bohužel žádná značka na světě nemá 100% sortimentu perfektního a tak i tady jsem po dlouhé době našla slabší kousek. Je jím tento stín v tužce, který co se týče pigmentace není nic zázračného a co se výdrže týče, tak je to celkem tragédie. Vyjmenuju vám několik podobných produktů, které budou levnější nebo stejně drahé a vydrží bezvadně celý den. Sama o sobě mi tato tužka vydrží asi tak hodinu a pak se začne rozmazávat a ztrácet, po několika hodinách mám na oku jen nepatrnou šmouhu, která jen naznačuje, že tak kdysi nějaký stín byl. A neberu argument, že když na tužku dám třeba oční stíny, tak bude držet lépe. Věc za několik stovek od vizážistické značky musí prostě dobře držet i sama o sobě, takže za mě tuto tužku rozhodně doporučit nemůžu.




Dermacol odlakovač na nehty bez zápachu


Už jsem v novinkovém článku nakousla, že tohle je bohužel zklamání a propadák v jednom. Je úžasné, že někdo přišel s odlakovačem bez zápachu, protože sama nesnáším to, jak jiné odlakovače smrdí (ani nemluvím o tom, jak to nesnáší můj manžel a nehty si raději lakuju v jeho nepřítomnosti :) Za tenhle nápad rozhodně palec nahoru, ale bohužel odlakovač zjevně postrádá nějakou složku, která lak z nehtů rozpouští, protože dostat ho dolů, je vážně očistec. Vatový tamponek jsem musela v laku máčet asi 10x, než se mi podařilo odlakovat jeden nehet a to mi za tu práci nestojí a raději otevřu okno a odlakuju je rychle bežným odlakovačem. Navíc odlakovač obsahuje zjevně nějaký olej, protože mám vždycky neskutečně umaštěné nehty a celé ruce a to mě taky nebaví. Celý proces odlakování je takový nepříjemný a štve mě. Jejich expresní odlakovač miluju a je úžasný, ale tohle je prostě fail. Jestli někdo víte o odlakovači, co nijak nesmrdí, ale zároveň plní svojí funkci, tak budu moc ráda za vaše tipy!



Trend It Up Highlightening eye shadow cream waterproof

Na tento malý kelímek jsem vsázela, už když jsem ho viděla na představení novinek DM drogerie ve Vídni. Říkala jsem si, že je super, že se v drogeriích objeví něco takového a že to bude určitě super. Tak bohužel není, musím vás zklamat. Čekala jsem, že tohle bude něco jako paintpoty od M.A.C, ale srovnání s nimi není reálné ani v říši snů. Textura stínu je divná a rozprostřít ji rovnoměrně po očním víčku je skoro nemožné. Konzistence stínu není moc příjemná a nepracuje se mi s ní dobře. Navíc stín sám o sobě mi na víčku vydržel strašně krátkou dobu v koukatelném stavu a velice záhy začal zalézat do očního záhybu (a to i s bází,což je vážně tragédie). A to je kombinace, kterou prostě doma nepotřebujete.



Pupa Savanna bronze & highlighter (001)

Tak krásně vypadá na první pohled, co říkáte? Ale už na první vyzkoušení jsem věděla, že nebudeme kamarádi. Tak moc jsem se těšila, protože třeba jejich rozjasňovač z vánoční kolekce byl úchvatný, ale rozjasňovač, který tvoří část tohoto dua, je otřesný! Je straně křídový a na pleti není skoro vidět. Vůbec neplní rozjasňovací funkci, musíte ho strašně moc vrstvit, aby byl vůbec maličko vidět a je to pro mě vážně zklamání. Větší část duo tvoří sice bronzer, který je na tom co se textury týče lépe, ale pořád to není taková hitparáda, že bych vám mohla říct "to si kupte!" Na mě je barevně navíc dost teplý a jelikož letos tomu opalování obličeje moc nedávám, tak zůstávám u svých zimních odstínů bronzerů. Bohužel za mě je toto duo zklamáním a za nákup nestojí. To si radši ušetřete peníze na nějakou jinou limitku, která bude stát víc za to.



Amika The Wizard  multi-benefit primer (Sephora)

Pro mě jsou podobné produkty v běžné vlasové péči trochu nadbytečné, ale když se mi sprej dostal do ruky, měla jsem chuť ho vyzkoušet. Bohužel jsem očekávala, že to bude asi něco jiného. Respektive jsem si nemyslela, že když si sprej nastříkám do vlasů (před jejich vysoušením), tak mi je sprej zamastí tak, že si je skoro musím znovu umýt. Sprej je totiž dost mastný a ne takovým tím "suchým" způsobem. Na vlasech se mastnota drží a celé to zazdí efekt čerstvě umytých vlasů. Zvlášť u mých mastnějších vlasů je to katastrofa a vlastně vůbec nechápu, proč někdo něco takového vyrábí a někdo to pak chce používat. Myslím, že je na trhu dost produktů, které jsou určené na rozčesávání nebo třeba foukání vlasů, a vlasy vám neumastí a nezatíží.



NYX Eyebrow powder pencil

Mám pocit, že tato tužka patří mezi relativní novinky, ale možná se pletu. Každopádně vám jí nemůžu doporučit z jednoduchého důvodu - tužka se strašně snadno setře a na obočí špatně drží. A nevím jak vy, ale já si během dne často do obočí třeba nevědomky sáhnu a potřebuju na něj používat produkty, které se jen tak nesetřou a drží. A to tato tužka rozhodně není. NYX má v nabídce mnohem lepší produkty na obočí a pokud chcete něco, co drží dobře, sáhněte po jejich voděodolném gelu v tubičce nebo pomádě na obočí v kelímku.



Tak dneska to bylo zase maličko negativní, ale zdá se, že se vám tento typ článku prostě líbí a nechcete slyšet jen samé sluníčkové řeči a doporučení, co si koupit :) Chápu to, sama se ráda dívám, co se komu a proč nelíbí, abych taky občas ušetřila a neměla wishlist nekonečně dlouhý.

A jako vždycky samozřejmě dodávám, že je v pořádku, pokud cokoliv z toho máte samy rády a vyhovuje vám to. To se tak prostě stává a je to normální. Nic z toho co vidíte výše vám za sebe nemůžu upřímně doporučit a nemyslím si, že to stojí za vaše investované peníze.

Máte některý z produktů výše vyzkoušený a máte s ním třeba stejnou zkušenost? :)

19 komentářů:

  1. U mňa čo sa týka odlakovačov vyhráva Ebelin z DM, tie až tak nesmrdia :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pupa bronzer jsem měla v plánu si pořídit, ale nakonec si pořídím Artdeco nebo nějaký úplně jiný. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzkoušené nemám nic, ale paletka od Maybelline mně hodně lákala, jen jsem pořád nevěděla, jestli ji vážně potřebuji nebo ne. A nakonec asi zůstane u toho ne, fakt nemá smysl kupovat paletku, ze které bych využila jen pár stínů.

    OdpovědětVymazat
  4. mama mala kedysi riasenku od Tarte, zaujala ju na prvý pohľad vďaka netradičnému baleniu;) a tiež nebola spokojná- riasenka pôsobila vysušene...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy,
    řasenky je opravdu škoda a máš pravdu, že by se neměla rozmazávat. Ono asi žádná řasenka by se neměla rozmazávat ani ta za pár korun. Odlakovače je fakt velká škoda, protože můj přítel ten smrad taky nesnáší tak jsem se docela radovala, když se objevil na trhu tento od Dermacolu. Říkala jsem si, že až dopotřebuju ten svůj, tak si ho koupím a asi tedy zůstanu u mého smraďocha :)
    Jinak z ničím co jsi prezentovala zkušenost nemám a asi se na nic z toho nepodívám :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se třeba ta řasenka od Tarte ale vůbec nelíbí! :D Ale to je věc osobního vkusu ;) Ze všech produktů jsem zkoušela jen odlakovač a to je teda fakt šílenost! Podobně jako odlakovač z nějaké myslím povánoční limitky Essence, který se honosil tím, že je extra silný a snadno odlakuje i třpytky, a pak neodlakoval ani normální lak :D

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. JEDNOZNACNE najlepsi odlakovac (a ze som tak 30 skusila urcite!) o ktorom si dovolim tvrdit ze voni , fantasticky odlakuje a napriek tomu nechty nevysusi, e od ISANA z Rossmanna, mandlovy s acetonom, ten je jednoducho dokonaly. Niekoho moze ten aceton odradit, ale faktom je ze rozpustadla ktore obsahuju odlakovace bez acetonu su ovela vysusujucejsie a agresivnejsie, cize ak nemate gelove nechty, siahnite radsej po acetonovych. Vzdy ked sa vyskytnem v CR urobim si zasoby, rozumej kupim vsetky co maju na predajni. :D Aktualne mam 7 velkych flias. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Trend it up stíny jsem si chtěla koupit, ale jak všude koukám, opravdu to za to nestojí! A na ty stíny od Narsu jsem akorát koukala, ale čekala jsem na slevu, tak alespoň vím, ze čekat nemusím :D

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  9. Tak s těmi TIU souhlasím, stojí za prd a to jsem si je kupovala ještě na základě testeru, kde byly ok! :D Ale zase u odlakovače nesouhlasím, za mě je super, já s ním stáhnu z nehtu cokoliv a kdykoliv a trochu mastnější složení naopak vítám, aspoň nemám nehty tak vysušené jako s běžnými odlakovači :) Ale fialová verze je možná o něco lepší, to zas asi jo..

    OdpovědětVymazat
  10. Nic jsem jeste nezkousela , ale aspon uz ani nemusim :D Kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nic z tychto produktov ma nelaka, alebo take veci nepouzivam. Ale dakujem za varovanie 😁

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, ty krémové stíny Trend it up mě lákaly.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý článek! Nic z toho jsem sice nezkoušela, ale teď už mě to ani lákat nebude. :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. Za sebe můžu doporučit odlakovač Ebelin v tmavě fialovém obalu s pumpičkou. Obsahuje arganový olej a nesmrdí tím klasickým smardem, jako ostatní odlakovače.

    Tento nový odlakovač od Dermacolu jsem nezkoušela, stačil mi ten jejich první, který je neskutečně mastný a místo odlakování mi akorát tak všude tekl. Za mě víckrát ne.

    OdpovědětVymazat
  15. mě teda smrad z odlakovače nevadí a oceňuji právě to, že je to rychlovka. Né abych strávila odlakováváním nehtů věčnost

    OdpovědětVymazat
  16. Ako na odlakovač bez zápachu som bola zvedavá, pretože netuším, čo do neho dali, aby rozpustil lak a nesmrdel. No ako kukám ,tak som ušetrila peniaze, lebo som mu moc neverila, že by fungoval :D

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  17. Čo sa týka odlakovačov milujem z lidlu od cienu alebo aj z dmky od ebelinu ❤️ Inak super článok ďakujem 🙏

    OdpovědětVymazat
  18. Mám doma Trend It Up Highlightening eye shadow cream waterproof a ještě jsem ho nezkoušela, ale zkusím a uvidím, vzhledem k tomu, že mám mastnou pleť, tak jsem si to koupila z větší části právě proto, aby vydrželi ti stíny, no ale dám tomu šanci, ač výsledek je mi asi už znám :-D

    OdpovědětVymazat
  19. teda ta řasenka mě celkem zaskočila, je přece dost chválená...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)