pondělí 10. července 2017

SOUTEŽ vyhraj skříňku lesků Essence

Narozeniny letos neslaví jen můj blog, ale i značka Essence. Ta má oproti blogu trochu náskok a letos už z dortu sfoukne 15 svíček! A spolu jsme si pro vás připravili takové menší překvapení. Teda ono tak malé není, protože jedna z vás vyhraje speciální GLOSS STATION! Což je skříňka plná lesků na rty Shine shine shine. Ve skříňce navíc najdete zrcadlo, kosmetickou taštičku, stojánek na mobil a samolepky na ozdobení. 


A jako bonus mám pro vás ještě speciální blok :)




SOUTĚŽ

A jako vždy vás asi zajímají pravidla, jak se do této speciální soutěže můžete zapojit. Opět je to jednoduché jako facka :)



1) pod tímto článkem nechte komentář a odpovězte na otázku "Jaký je váš oblíbený produkt od Essence nebo případně jaký byl úplně první produkt této značky, který jste vyzkoušely?"

2) ke komentáři připište váš mail, abych vás v případě výhry mohla rovnou kontaktovat


POZOR: zúčastnit se můžou pouze ty z vás, které mají zasílací adresu na území ČR!


Soutěž končí 15.7.2017 o půlnoci a poté bude výherní komentář náhodně vylosován a dotyčná následně mailem kontaktována. Její jméno bude po ukončení soutěže uvedené v úplně posledním komentáři pod tímto článkem.




Tak držím palce!

96 komentářů:

  1. Od Essence mám nejraději jejich laky na nehty. Lesky by udělaly radost mým kamarádkám a skříňka zase dcerce.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Můj nej produkt Essence je gel na obočí (jako miniřasenka).
    malichova.e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Stíny na oči - jsem stálověrná paletce pro tzv. nahé líčení,která je dokonalá, jak svou barevností, tak výdrží ... nedávno jsem si koupila právě i lesk - jak mi v drogerii v krámě slušel - ale doma, pod reálným světlem jsem vypadala jako trubka, takže ho pošlu po rodině dál a buď si koupím nový, nebo vyhraji s Vámi ;-) tmuc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Od tejto značky mám najradšej gél na obočie 😊 prvý produkt ktorý som vyskúšala bol lak na nechty.
    Zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, můj nejoblíbenější produkt od Essence je fixační pudr, který je pro mě naprosto bezkonkurenční ☺ Na něj opravdu nedám dopustit ❤ Essence je podle mě hodně o limitkách, než o stálé kolekci...třeba jedna paletka očních stínů, taky z nějaké limitky, krásné nude odstíny, tu používám hodně často, stíny už jsou slušně vymleté, 2 z nich už v sobě mají díru...Paletka je to opravdu výborná, a za tu cenu? Pecka ❤. První produkt byl asi lak na nehty ☺
    natalie.smolikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Černá tužka na oči
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Rendy. Moc díky za krásnou soutěž. Budu si držet palce.
    Bezkonkurenčně prvním, co jsem od Essence měla, byly laky na nehty. Doteď se v mé aktuální sbírce stále nachází několik barev laků Essence.
    No ale kdybych měla vybrat jeden produkt, je to "řasenka" na obočí make me brow, která pomůže s úpavou obočí, když není čas si hrát.

    OdpovědětVymazat
  8. Od essence mám většinu dekorativní kosmetiky. Miluji jejich laky na nehty, ale v poslední době mám nejradši vějíř z limitky Arriba. Ve škole je kolikrát i 30 stupňů a tenhle barevný pomocník chránil před horkem mě i moje kamarádky :) První produkt byly oční stíny, které jsem jako malá měla velice ráda, zvlášť modré a růžové odstíny :D
    teri2ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, to je krása! :)
    Já jsem jako první produkt měla nějaký lesk na rty, ale už si vůbec nepamatuju, co přesně to bylo za produkt. Kupovala jsem si ho myslím v prváku na střední, když jsem neměla moc peněz a značku Essence jsem si mohla dovolit díky tomu, že není předražená.
    Můj email: pankovakaterina2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Přiznám se, že už si ani nepamatuji, jaký byl můj první produkt od téhle značky, ale myslím, že nejspíš nějaký lak na nehty:-) A laky na nehty od Essence kupuji a mám ráda doteď, takže by se za oblíbené produkty určitě daly považovat taky. Ale jinak kupuji neustále řasenku na obočí Make me Brow a pak kompaktní pudr.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Od Essence mám moc ráda rtěnky a laky na nehty :).
    vymolovak@gmail.com
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  12. První produkt už si nevzpomenu, protože s Essence jako s dostupnou značkou jsem kdysi začínala. Oblíbených produktů by se našlo více, ale v poslední době je to řasenka Princess Lashes, ta oranžová a rtěnky v černém obalu všeobecně. Mám jich doma několik a barvy střídám dle nálady. A není to tedy produkt, ale mám moc ráda kabuki štětec a můj starý štětec na pudr s černou rukojetí, který pořád drží a nepelichá :).
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Rozhodně mám ráda jejich laky na nehty, což byl i první produkt, který jsem vyzkoušela.
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ja mam moc rada stece na oboci/ocni linky, jsou tenke, levne a neznicitelne :)
    Mela jsem hodne produktu od teto znacky - matne rtenky, gel na oboci, fixacni pudr, ten obri bronzr, rasenky.
    solodilova.luda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. První produkt byl lak na nehty a ráda mám i tvářenku.
    nemcova.l@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jako vůbec první produkt od značky Essence jsem si pořídila pěnový make-up Soft Touch Mousse a dodnes se k němu vracím, protože je super. Nejradši mám asi jejich lesky z edice Matt Matt Matt, který krásně kryjí, jsou příjemný a decentně voní.
    e-mail: slancova.m@seznam.cz
    GFC: Martina Slancová

    OdpovědětVymazat
  17. První byl asi bezbarvý lak na nehty, který používám dodnes. Jinak celkově výrobky Essence ráda kupuji, vyhovují mi :)
    vlahy.v@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tak první produkt vím úplně přesně, to byl třpytivý lesk v tubičce, myslím, že s příchutí malin :D A nejoblíbenějším produktem je gel na obočí. Bez něj ani ránu, jinak si mé obočí dělá co chce :))

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Rendy, můj top produkt, který mám od Essence nejraději, je gel na obočí Make me brow :-). Také mám ráda jejich podkladové laky na nehty :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Když zrovna není Benefit tak beru Essence gel na obočí. zu.klikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem nikdy značce Essence moc neholdovala, ale nedávno jsem vyzkoušela jejich long lasting rtěnku a od té doby ji nosím neustále a už mám dokonce i dvě :)
    kali.petra(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Mám ráda jejich tvářenky, líbí se mi odstíny a prostě mi sedí :-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Pravidelně se vracím k barevnému gelu na obočí, ten mi opravdu sedí a vždy když mi dojde, tak si běžím pro další. Ráda mám i jejich rtěnky.
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Můj první produkt od Essence byla řasenka kterou jsem jako mladší dostala k narozeninám. Jeden z mých oblíbených produktů od této značky jsou ale rtěnky a gely na obočí. Rtěnky jsou hezky barevné, pohodlné a i když nemají úplně největší výdrž, umí se během dne postupně z rtů ztrácet. Gely jsou držáky a obočí zafixují skvěle.
    nika.pachlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám od Essence nejraději laky na nehty :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. já mám od essence jen lak na nehty a s ním jsem spokojená
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tohle je moje nejoblíbenější značka! :) Poslední dobou jsem si velice oblíbila jejich gel laky na nehty, které opravdu drží několik dní! Dále co mám ráda jsou jejich paletky očních stínů, nemám ted ty nové verze, ale starší :) A co u mě vedou jsou rtěnky v černém obalu, těch mám několik jsou prostě boží! :)
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. První věc od Essence byl snad lak na nehty - myslím, že sytě žlutý, sháněla jsem právě tuto barvu a u této značky ji našla :-). Jinak k lakům se pravidelně vracím. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jé, ta krabička je krásná :)) Na první produkt od Essence si fakt nevzpomínám, možná to byla taková ta voděodolná řasenka Get Big Lashes, myslím :D Ale momentálně u mě vedou jejich tekuté linky, jsou asi nejlepší z drogerky vůbec :)

    hanka.machova99@gmail.com
    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Já už x let používám štěteček na obočí, který slouží i na gelové linky
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Lak na nehty byl můj první produkt od Essence. Zároveň laky jsou moje nejoblíbenější produkty od této značky.

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Můj nejoblíbenější produkt od Essence je řasenka Lash Princess False Lash Effect, dělá krásné a dlouhé řasy a je za dobrou cenu.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Kompaktni transparentni pudr - za tech par korun se na moji pleti chova lip nez treba drahy MAC nebo Clinique .. zvlast v lete ho kupuju, do takovych tech upocenych veder je dobry, nedela mi fleky ani zadnou neplechu a neni mi lito ze se plytva 😁 Mandlovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj,
    já mám nejraději transparetní pudr. Koupila jsem si ho už několikrát a ráda se k němu vracím. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  35. Nejoblibenejsi mam rtenky a laky na nehty - ty jsem mela asi i jako prvni produkt.
    hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj jako prvni jsem kupovala nude lak na nehty a je top skoda ze tak extra nedezi a mam rada jejich bily pudr co zmatni tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, tak jako 1. jsem od Essence určitě zkoušela laky na nehty a nejoblíbenější produkt je jejich bezbarvý gel na obočí :)
    dostalka.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Miluji tužky na rty od Essence, jsou vynikající a ještě laky na nehty a rtenky :) natusia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Znacku Essence mam obecne rada, maji super vyrobky za priznive ceny. Opakovane si kupuji rtenky, lesky a uz strasne dlouho pouzivam jejich cernou tuzku na oci. lency@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Nejraději od Essence kupuji laky na nehty. Mohla bych si s nima otevřít drogerii :-D
    Email : pavlina666@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Od Essence mám toho rada veľa, no asi takou mojou stálicou je gél na obočie. Na prvý produkt si už nespomeniem, to bolo dávno :D
    plejadiangirl@gmail.com

    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  42. Muj prvni produkt od essence byl make me brow a ten produkt zeru :) JanaM20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Nejlepší věc je barevný gel na obočí,nejlepší a nejpraktictejsi věc na světě.nemcovamartana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Moje nejoblíbenější produkty od Essence jsou jednoznačně jejich gel laky.Byly to taky moje první produkty od nich.Mají skvělou výdrž a velkou škálu barev.
    zablodenisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Milá Rendy! Od Essence jsem měla kupy a kupy věcí spíš když jsem byla mladší. Nedávno jsem však objevila naprosto bezkonkurenčně nejlepší gel z drogerie Make me brow!! Je naprosto boží a řekla bych, že je srovnatelný s Gimmy brow od Benefitu. Na tyto lesky jsem včera koukala a moc ráda bych je vyzkoušela!! Hezký den J. email:janinka.kolafova @gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Rendy, můj nejoblíbenější produkt od Essence je pudr na obočí. Je to moje jedna z nejoblíbenějších značek​.��

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, můj nejoblíbenější produkt od Essence je gel na obočí Make me Brow a taky ráda kupuju jejich laky na nehty.

    prokopovalucie88@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ty jo, tak na první produkt od Essence si nevzpomenu, to už je hodně dávno. Za mě je teď top gel na obočí Make me brow, transparentní pudr je klasika, kterou používám pravidelně a pak mám ráda i bronzery. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Mymi nejoblibenejsimi produkty od Essence je zaplnena skoro cela moje kosmeticka tasticka, protoze Essence uplne miluji. 😁♥️ Pouzivam jejich stiny na oboci, makeup, rasenky i linky a ke vsemu se stale vracim. 😊 Dokonce jsem si ted koupila i fixator na makeup.
    Email: katevaclavkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Kosmetika od essence byla první, kterou jsem si koupila - díky příznivým cenám. A také díky tomu mám par kousků, na které nedám dopustit, ačkoliv jsem třeba zkousela jiné drazsi značky tak se k některým produktům vracím vždy k essence - napr řasenka For bidden volume a nebo gel na obočí - make me brow ���� e-mail je i.folwarczna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Dobrý večer přeji �� chtěla bych na začátek pochválit Váš blog, zajímám se o kosmetiku a Vaše články mi pomáhají ve správném výběru některých produktů a Váš blog navštěvuji ráda. Můj první produkt od Essence byl opravdu nádherný "Ready to go" lak na nehty, kvalita mě příjemně překvapila a v používání této značky jsem pokračovala a stále se řadí mezi moje oblíbené. Můj nejoblíbenější produkt od Essence je rozjasňovač Prismatic Rainbow, vypadá úžasně, miluji duhu, ale zase na makeup takové výrazné barvy nepotřebuji, jenže rozjasňovač na pleti má takovou neutrální barvu, takže ty barvy nejsou na obličeji tak divoké, a přesto balení a vzhled vypadá roztomile a líčení nádherně. Dále jsem si oblibila finační sprej na makeup Instant Matt, ihned po dostupnosti v drogeriích jsem si ho musela pořídit, protože potřebuji, aby makeup vydržel celý den a také krásně zmatňuje.
    Email: januleexd@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, nejlepsi produkt jsou podle me ocni linky : super precise eyeliner (waterproof + longlasting). Ty jsou uplne paradni. :) Ale pouzivam plno dalsich produktu co maji (transparentni pudr je treba taky uplne bozi!) A prvni produkt jsem od essence mela urcite lak na nehty, maji uzasne barvicky. Email: verapisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj! Essence kosmetiku mám už od svého nižšího věku moc rada. Nicmene první věc od této značky byl rozhodne lak, jejichž sbírka se i nadále rozrůstá. Líbí se mi široká škála barev a dostupných efektu. Další oblíbenou věci jsou jejich rtenky, které jsou mými oblibenkami už taky pekne dlouho. Proto bych rada zkusila i lesky na rty, kterých doposud nemam moc ;-)

    barusheamy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj,od Essence jsem vyzkoušela snad úplně všechno.
    Konturky,rtěnky(některé),bronzery,nehty,laky,Linky a produkty na obočí nebo lesky.
    Nejraději mám rtěnky nebo lesky,jsou nádherně barevné a nerozmazávají se,tužka na obočí je úžasná + gel na obočí kterému nemůžu nic vytknout.
    Zaujala mě samotná skříňka s věcmi uvnitř, je velice nápaditá a věci které v ní jsou ocení každé děvče + lesky na rty které jsou úžasné.
    Úživej prázdniny a přeji mnoho úspěchu s blogem,je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  55. Diky za moznost soutezit a preji blogu vsechno nejlepsi k narozeninam! Muj oblibeny produkt od Essence je top coat Better than gel nails, kteremu jsem verna uz nekolik let. Pekne dny, Iveta
    iveta-kostalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Od Essence mám ráda laky na nehty a hlavně jejich limitované edice. :)

    Email:nikuska.baf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Myslím, že mým prvním produktem od Essence byla nějaká tužka na rty. Od té doby jich mám už několik a stále je používám a přidal se k tomu i gel na obočí, který je mým oblíbencem, a spoustu dalšího. V poslední době mě dost zaujaly matné lesky, které voní jako karamelky. 😍
    bellamoonyt@gmail.com
    (radosti-a-starosti-by-bella.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj Rendy, muj prvni produkt byl lip scrub a nejoblibenejsi urcite rasenka na oboci a sbiram jejich krasne tvarenky 😊
    Neumannova.Zaneta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, můj úplně nejoblíbenější produkt je asi rtěnka a nebo paletka? Asi obě :)

    OdpovědětVymazat
  60. Môj úplne najobľúbenejší produkt je fixačný gél na obočie zafarbený. Mám uz neviem koľké balenie a rozhodne si ho budem kupovať aj naďalej ;) janulienka25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj Rendy, moje uplne prvni produkty od essence a co se kosmetiky tyče byly laky a světlé růžová rtenka �� Dneska , kdy se zajimam o kosmetiku víc , nemám od essence moc oblíbených produktů, ale třeba paletky, lesky , konturky, pigmenty z vánoční edice nejsou špatné. ����
    HanaKyslikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj, značka essence je takova moje klasika a ráda na ni vzpomínám jako na moji 1. kosmetiku. Samozdřejmě nejradši mám na této značce průhledný gel na obočí.(nwm jaky je jeho nazev,nemam takovy pamatovak jako Lou 😂) Ale jinak jestli se podivas na mou sbírku laků, tak tam mam skoro všechny odstíny laků od essence... No tedy měla, něž mi je pomalu sestra zacala brat do své sbírky😂. Njn i ona začíná s touto kosmetikou. Jinak Zachvili si jedu pro onejakou modrou vodeodolnou rasenku na kterou mě upozornila kamarádka. Prostě bez teto kosmetiky bych neudělala ani krok. Je milion značek na světě, které jsou i lepší jak essence, ale já se vždycky vrátím k té mé. ❤😂❤🔝
    karolbrazdilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Od Essence mám nejraději rtěnky. Poměr super cena - pěkné barvy - konzistence mě vždy dostaly. ��
    (hafik7@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  64. Můj první produkt? To byla asi řasenka Get big lashes pokud si dobře vzpomínám :) jinak mezi mé nejoblíbenější produkty patří jejich tužky na rty, za tu cenu jsou top :)
    v.humlickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj Rendy, mým nejoblíbenějším produktem od Essence je barevný fixační gel na obočí Make Me Brow a pak taky jeden mono bronzový stín, který se už bohužel nevyrábí. :(
    gyggy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Já mám od nich nejraději snad uplně všechno :-) ba ne vše uplně zase ne ale ty jejich nude rtěnky a paletky miluji :-) můj email je koc.mirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj Rendy,
    od Essence naprosto zbožňuji věci na obočí, gel Make Me Brow a tužku Eyebrow Designer, skvělé odstíny i výdrž a za tu cenu! :) Pro obojí chodím pravidelně a myslím, že ještě dlouho budu!
    majanacerna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. První věc, kterou jsem od teto značky měla byl naprosto úžasný lak na nehty. Byl jemně růžové barvy a už ho, bohužel, nemám. A nejradši a nejčastěji ted používám Rainbow highliter z limitky a nude rtěnku :) rtenky celkově mám od Essence velmi ráda :) můj mail: denca.cechackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Můj první produkt od essence byl lak na nehty. Myslím,že to byl takovej broskvovej, měla jsem ho tak dvakrát, protože na nehtu byl strašně oranžovej. V tý době, (možná i teď) byla oranžová strašně out a kamarádky se mi kvůli němu smály a já byla kvůli tomu smutná. :D Teď bych si ho klidně vzala, protože oranžová je boží a připomíná a mi moje oblíbené pomeranče ^.^ kromě této zkušenosti mám essence ráda, není drahá a přitom skvělá :)

    Mirkarakasova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Můj první produkt byl nějaký levandulový stín ve slevě😂 nenapíšu ostín,protože ten nápis je už oloupany 😂😂
    Do ted ho mám schovaný jako "památku"
    Ale nejoblíbenější produkt je gel na obočí "Make me brow" v odstínu blondy brows. Nejlepší věc na světě 😍
    eliska.dvorka

    OdpovědětVymazat
  71. wow krásná sada💕miluju kosmetiku..začala jsem nedávno vlastně už před dvěma lety 🙈🙈a dodnes si pamatuju jak jsem byla úplně vyrizena ze stojanu s kosmetikou protože svitili 💕a všude to bylo takové barevné atd😍muj první produkt byl pudr od essence 💋a můj nějmilovanější produkt jsou jejich rtenky 💄úplně je miluju a nedám na ne dopustit...pres léto se ale vždy vracím k leskum 👍ty essenc taky umí 💋
    Miluju čtení tvých článků 💕a tvoje instastories 💘💘
    sejlly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Laky na nehty byly moje první. Takové barvy jako žůžová, fialová, černá a světle zelená. Byly cenově dostupné a já byla tenkrát mladá :-D Ale nic moc nevydržely. Paletka nude byla lepší, ale stejně jsem to musela dost vrstvit aby to bylo vidět. kyks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Mým první zakoupeným produktem od Essence byl bezbarvý gel na obočí a řasy Lash and Brown a rozhodně nejoblíbenějším produktem je barevný gel na obočí Make Me Brown. Mají ale i skvělé gel laky :)
    Email:Eliska.Volakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Ahoj! Mým nejoblíbenějším produktem jsou tolik zmiňované laky na nehty💅 a taky miluju jejich fixační pudr 💘💘💘 e-mail: Bfilakova@seznam.cz 💌

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj, Essence byla asi vůbec první kosmetická značka, kterou jsem vyzkoušela. Vždycky měli takové hravé barevné stojany :). Jako první jsem vyzkoušela lak na nehty ve žluté barvě s názvem Mellow yellow :D. Mojí stálicí je pudr na obočí a rtěnky. Už jsem koukala, že mají nové lesky. Ty staré byly super, tak jsem zvědavá, až vyzkouším tyto.
    musilova.lu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. První věcí kterou jsem od essence měla byl určitě nějaký tyrkysový lak na nehty v takovém malém balení když mi bylo 13/14 ☺. Někdy poté obaly laků změnily a vypadají tak jak vypadají (víc se mi líbily ty staré). Teď je můj nejoblíbenější produkt barevný gel na obočí, který je skvělý když nestojí ani 100 korun �� a bílý/průhledný fixační pudr ☺.
    pixievalesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Já mám od Essence ráda produkty na obočí :-)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Krásný den,
    od Essence mám nejraději gel na obočí. Jsem s ním naprosto spokojená, protože krásně zakryje mou jizvu v obočí, se kterou bojuji již celkem dlouho. Toto je tedy asi má nejoblíbenější věc od Essence.

    barbora.hanzlova@humanitas.cz

    Měj se fajnově

    OdpovědětVymazat
  79. Můj nej produkt od Essence jsou longlasting tužky na oči. lucives@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Ahojky
    Moje nejoblíbenějsi produkty jsou asi lesky nebo rtěnky měj krásny den :-).
    princeznailovamonika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Od Essence jsem si jako první produkt koupila jejich kajalovou tužku na oči, kterou používám dodnes. A už je to 7 let, co si jí pravidelně kupuji. :)

    aneta.zamkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. od Essence mam nejradeji rtenky :-) a jako první sem od nich měla asi linky na oči :-)

    a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Od Essence mám zrovna doma parfém a krém na ruce:) Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Od Essence jsem první zkoušela tuším oční stíny, ale na svoje tehdejší líčení radši moc vzpomínat nebudu :D smolkovamarketa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Byl to lak na nehty. Jejich laky mám ráda x let:) radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Od Essence mám nejraději jejich žlutý krém na ruce. michaela.janoscova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Od essence to byla rtenka... :-)

    v.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Tak nejraději mám limitky Essence, vždycky přinesou alespoň 1 kousek, který si ráda pořídím. Ze stálé kolekce mám nejraději kajalove tužky na oči, které mi jako jediné drží bez rozmazání. Prvním produktem byla stříbrná linka :-)

    hakaderabkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Tak na první produkt si pamatuji naprosto přesně. Je to tak pět let zpátky, co jsem si jako dvanáctiletá holka koupila svůj první kosmetický produkt, shodou náhod právě od Essence. Byla to třpytivá, fialová tekutá linka ke kolekci Breaking dawn nebo tak nějak. A byla naprosto hrozná, na očích vůbec nedržela, a když jsem za tři roky začala o kosmetiku projevovat hlubší zájem, už byla dávno vyschlá. 😂 Ale jinak mám kosmetiku Essence ráda, moc se mi líbí jejich filozofie, že je to levná kosmetika, která nabízí i kvalitnější kousky, a netestuje na zvířatech. Mám ráda právě jejich lesky na rty, laky na nehty a řasenky.
    madarovakristyna99@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  90. Ahojky,miluju laky na nehty od Essence💅🏼.Mají neskutečnou výdrž ma to,jak jsou levné!Jsou krásnem pigmentované a jejich barevná škála je tak rozmanitá,že si musí vybrat snad každý!😉 Navíc jako bonus jsou různé limitky produktů! Nikdy nezklamou a jsou zábavné! Rtěnek od Essence mám několik a vždycky jsem s nimi byla spokojená!Za málo peněz hodně muziky👍🏻🤗🎉🎊
    Jackie83@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Nebyl to sice můj první produkt od Essence, což byl mám pocit nějaký lak na nehty, nicméně od Essence jsem si pořídila svou vůbec první rtěnku (jako mladší jsem se jich hrozně bála, že budu vypadat jako nějaká lehká holka :-)) ), a přestože se samozřejmě výdrží nedá srovnávat se značkami jako je Mac a podobně, tak za tu cenu je to stále můj nejoblíbenější produkt od Essence. Výběr barev super a beru si ji do práce nebo do školy, kde mám šanci si ji kdykoli přetřít znovu.
    Verca.Beniskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Za mě laky gel nail. Docela dlouho vydrží, mají velkou škálu barev a ta cena je také parádní :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Pěkné sobotní odpoledne! Mojí stálicí od Essence je již několik let je krycí lak Better than gel nails, nedám na něj dopustit! Díky tomuto laku mi nehty vydrží i týden!
    Email: tana.m@email.cz

    P.S.: Díky moc za recenze produktů, sleduji pravidelně :-)

    OdpovědětVymazat
  94. ahoj :) essence použivam fakt asi od vždy, a prve produkty boli ich čistiace veci na tvar.. potom rozne laky... najoblubenejsie mam papieriky na maz , transparentny puder a gel na obocie... a riasenku vodeodolnu get big lashes
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)